Дизайн, съчетан със страст – идеите на STERLING MARKETING

Изпипването на всеки детайл от дома е от изключително значение за създаването на уют. Чрез своите предложения на Българска строителна седмица 2018 фирма STERLING MARKETING дава своите идеи за финалните щрихи, които помагат да се създадем мечтаното пространство за своето семейство.

STERLING MARKETING предлага “ Quan garden art “огнище-грил. Вдъхновението за създаването му с неговия премиум дизайн е страстта към храната. Затова компанията кани своите клиенти и почитатели да се насладят на това. Тя предлага богата гама от красиво проектирани и професионално изработени огнища, за да може всеки желаещ да открие продукта за себе си.

Прецизно проектираните канали и вентилационните отвори в конструкцията осигуряват достатъчен и регулируем въздушен поток. Това води до по-стабилен и ефективен процес на изгаряне и по-малко дим. Улеснено е и първоначалното стартиране на огъня, както и поддържката на хладни стени на основата. Продуктът е изграден от 15 мм дебела закалена въглеродна стомана (горна плоча), стомана (база), неръждаема стомана (вътрешна купа).

Системата за вътрешна кухня

Фирмата предлага и “Broil King®” – система за външна кухня. Тя е съставена от грил за вграждане и лесни за сглобяване шкафове с различни конфигурации. Клиентът може да облицова с красиви плочи или камъни свой вкус. Външната кухня не само позволява да се подготвя, готви, сервира и консумира в комфорта на личния двор, но дава и възможност на главния готвач и гостите да си взаимодействат без прекъсване в социалния център.