Интер Експо Център е генерален партньор на II-рото издание на събитието, което e част от изложение Архитектурно-строителна седмица 2024
4 април е дата, особено важна за компаниите, опериращи на българския пазар. Защото в този ден ще бъдат връчени Годишните национални награди Бранд на България. Второто издание на събитието е част от изложение Архитектурно-строителна седмица и ще се проведе в зала Витоша на Интер Експо Център. Организатор е екипът на предаване Брандовете на България по ТВ1, а Интер Експо Център е генерален партньор.
Годишните Национални Награди Бранд на България имат отдават заслужено внимание и признание към брандове от цялата страна, установени на българския пазар и приносът им за развитието на българската икономика. Фокус в селекцията са наложени и изявени брандове, които са двигател на икономиката на страната и такива с принос в малкия и среден бизнес.
КУПИ БИЛЕТ >> Съпътстваща програма 2024
Участниците са в 20 бизнес направления и са подбрани така, че да покриват над 10 бранд критерия за оценка от 6 членна комисия, в състав: председател - Ивайло Иванов, управител на Интер Експо Център, зам.-председател -Камелия Терзийска, управител на Brain Storm Consult, надзорен съветник: Ивайло Георгиев - СЕО Next Basket, член на комисия: Николай Нероев, основател на RoboBIZZ, член на комисия: Румен Ковачев, Директор на ТВ1 България и Иван Тихов - представител за България на немската бизнес асоциация BVMW e.V. Водещи на церемонията ще бъдат Мария Василева, водещ на предаването Брандовете на България по ТВ1 България и главен визионер на форума и Павел Владимиров.
На сцената ще се появят брандове-иноватори, търсещи решения и намиращи правилните подходи в творчески концепции, вградени правилни корпоративни политики, с фокус върху екологосъобразност и нестихващ стремеж към развитие.
„Вторите национални награди Бранд на България са много важнви за икономическата сцена на страната. И от големите и от малките български брандове и пазарните им успехи зависи голяма част от икономическата стабилност на страната и предприемаческа среда“, коментира Мария Василева. Тя отбелязва същественият принос на Интер Експо Център за цялостния растеж на местната икономика, стимулиране на местното производство и увеличаване на дела на български продукти на пазара. „Медийното партньорство с Интер Експо Център е от голяма важност за развиването и разширяването на обхвата на българските брандове, а също така и за успешното им налагане на български пазар“, допълва тя.
Обсъждане и анализ на танденциите
Ключов елемент от събитието е Дискусионният панел “Бъдещето пред Брандовете на България и устойчивото бизнес развитие на страната ни”. Участниците в дискусионния панел ще бъдат журиращите събитието Бранд на България. Водещ на дискусионния панел ще бъде журналистът Марио Ангелов.
Шестимата дискутиращи ще обсъдят и анализират тенденциите и новостите в сектори като Дигитална трансформация, Изкуствен интелект, Събитиен мениджмънт, Творчески решения в полза на бранда, Бъдещи трансгранични сътрудничества и перспективите пред страната ни и др.
За доброто настроение на гостите на събитието ще се погрижи Искрен Пецов. Вокална група Смехоранчета ще изпълни „Песен за Апостола“, ансамбъл Фолклорика ще изпълни Тракийски танц, а Ангелина Грозева ще произнесе наживо художествено слово.
Годишните награди Бранд на България са част от строителното бизнес изложение Архитектурно-строителна седмица 2024. Заедно с изложенията за едрогабаритна техника АТЕСТ Експо и Green Energy, насочен към енергийната ефективност и възобновяемата енергия, международният формат ще събере в Интер Експо Център представители на стотици фирми от България и Чужбина. Посетителите, които ще открият щандове на компании от цяла Европа и Азия, могат да с сдобият с билет на iec.urboapp.com и от касите на Интер Експо Център в дните на изложението.